03132352946

09134329360-09120189260

info{at}kiayadaki.ir

کیا یدکی فروش قطعات هیوندای و کیا
فروش قطعات دست دوم و نو ماشین های خارجی

649 نفر

کد کالا : 760033W011

قیمت محصول: تماس بگیرید

موجود در انبار

معرفی خودرو

کیا اسپورتیج خودرویی کره‌ای است که از سال ۱۹۹۳ تا به امروز در خط تولید کیاموتورز قرار گرفته است. نسل اول آن NB-7 از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۴ تولید شد. کیا در آن سال‌ها با فورد و مزدا شریک بود و در خودروهای خود از فناوری این دو شرکت قدر نیز استفاده کرد. موتور خودروهای کیا در آن سال‌ها تماماً دو لیتری و I4 بوده و شامل دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی می‌شد. نسل دوم کیا اسپورتیج با نام Je/Km با موتور ۲ لیتری I4 دیزلی در سال ۲۰۰۵ عرضه شد. این نسل توانست رتبه ۵ ستاره را در آزمونهای تصادف با مدیریت ایمنی ترافیک در سطح ملی به دست آورد.

سومین نسل از کیا اسپورتیج در آوریل ۲۰۱۰ با نام SL به بازار دنیا معرفی شد. این نسل از کیا اسپورتیج توانست در سال ۲۰۱۱ موفق به کسب جایزه خودروی برتر سال از اسلواکی شود. نسل چهارم کیا اسپورتیج (QL)از سال ۲۰۱۵ تا به امروز در خط تولید کیاموتورز قرار گرفته است.

از نکات مثبت اسپورتیج ۲۰۱۷ می‌توان به آپشن‌های ایده‌آل، کشش مناسب و ارگونومی خوب اشاره کرد. از نکات منفی آن نیز می‌توان قیمت بالا و مصرف سوخت زیاد را برشمرد. کیا اسپورتیج نیز مانند اکثر خودروهای کیا توسط اطلس موتور در ایران به فروش می رسد.از مشخصه های کیا اسپورتیج می‌توان به تعداد فضا برای ۵ سرنشین، حجم موتور ۱۹۸۸ سی سی، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ، حداکثر توان خروجی ۱۶۳ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه، ظرفیت باک ۶۶ لیتری، ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک، سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ، تعلیق جلوی مک فرسون، حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و استاندارد آلایندگی یورو ۴ اشاره کرد.

امکانات

امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل موارد زیر است:

  • ۶کیسه هوا
  • سیستم پایداری و کمک راننده ABS،ESP
  • قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل
  • سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک
  • مجهز به رادیو و سی دی
  • سیستم برقی و گرمکن صندلی های جلو
  • تنظیم برقی آینه ها و شیشه ها
  • سانروف
  • و غیره

درب جلو چپ کیا اسپورتیج ۲۰۱۱-۲۰۱۵

درب جلو چپ کیا اسپورتیج

قطعه ای که در کیا یدکی مشاهده می کنید متعلق به درب جلو چپ کیا اسپورتیج ۲۰۱۱-۲۰۱۵ می باشد. رنگ آمیزی این قطعه فابریک بوده و نوع رنگ آن خاکستری متالیک می‌باشد. کد فنی این قطعه ۷۶۰۰۳۳W011 است. از دیگر قطعات مربوط به درب جلو چپ می توان به ترمز درب جلو چپ با کد فنی ۷۹۳۸۰۳W000 ،دستگیره درب بیرونی کی لس با کد فنی ۸۲۶۶۱۳W710 و ماهوتی شیشه درب جلو چپ با کد فنی۸۲۶۶۱۳W710 اشاره کرد.

دیگر قطعات بدنه و لوازم موتوری کیا و هیوندای نیز در کیا یدکی به صورت کاملاً تضمینی و آنلاین به فروش می‌ رسد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با ما تماس بگیرید. صفحات اینستاگرام، توییتر و تلگرام ما نیز برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما مشتریان عزیز راه اندازی شده است.

    نوع محصول:

    درب جلو چپ کیا اسپورتیج

    مدل:

    2011-2015

    رنگ:

    خاکستری متالیک

Customers' review

5 stars 0 0 %
4 stars 0 0 %
3 stars 0 0 %
2 stars 0 0 %
1 star 0 0 %

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “درب جلو چپ کیا اسپورتیج ۲۰۱۱-۲۰۱۵”