03132352946

09134329360-09120189260

info{at}kiayadaki.ir

کیا یدکی فروش قطعات هیوندای و کیا
فروش قطعات دست دوم و نو ماشین های خارجی

در این مطلب از کیا یدکی می‌خواهیم در مورد سیستم ایربگ هیوندای جنسیس سدان۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ صحبت کنیم. در ابتدا به بررسی مشخصات فنی این قطعه می‌پردازیم. سپس نحوه عملکرد این قطعه و قطعات مربوط به آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

هیوندای جنسیس سدان

هیوندای جنسیس سدان

هیوندای جنسیس سدان

این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۳۷۷۸ سی سی و قدرت ۲۸۵ اسب بخار به همراه گشتاور ۳۵۸ نیوتن بر متر برخوردار است. ۰ تا ۱۰۰ این خودرو چیزی حدود ۷ ثانیه پر می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰٫۵ لیتر می‌باشد . هیوندای جنسیس سدان به یک سیستم انتقال قدرت ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک مجهز شده است.
این ماشین دارای ۸ کیسه‌ی هوا است که ۲ عدد از این کیسه‌های هوا، ایربگ پرده‌ای است. در ادامه می‌خواهیم در مورد ایربگ پرده‌ای این خودرو صحبت کنیم.

ایربگ پرده‌ای جنسیس سدان ۲۰۱۵-۲۰۰۹

این قطعه بین تمامی جنسیس سدان‌های مدل ۲۰۰۹-۲۰۱۵ مشترک می‌باشد. وظیفه‌ی این قطعه محافظت از جان سرنشینان خودرو در برابر تکه‌های شیشه و جلو گیری از پرت شدن به سمت بیرون است.
ایربگ پرده‌ای داخل خودرو معمولاً از گلگیر عقب خودرو شروع و تا آخر ستون‌های جلو کشیده می‌شود. کیسه‌های هوا کل درب عقب خودرو و جلوی یک سمت خودرو را پوشش می دهد
ایربگ پرده‌ای سمت چپ با پارت نامبر #۸۵۰۱۰-۳M000 و ایربگ پرده‌ای سمت راست با پارت نامبر #۸۵۰۲۰-۳M000 شناخته می شوند.

ایربگ پرده‌ای جنسیس

ایربگ پرده‌ای جنسیس

چاشنی

درون تمامی کیسه‌های هوا یک چاشنی انفجاری تعبیه شده است. دو چاشنی ایربگ در گلگیر عقب و در گلگیر جلوی خودرو قرار می‌گیرد. در صورت بروز هرگونه حادثه(بسته به شدت تصادف) یک یا هر دو چاشنی منفجر شده و کیسه‌ی هوا را فعال می‌کنند.

سنسور

سنسورها در درون خودرو و داخل ستون‌های آن به‌گونه‌ای تعبیه شدند که در صورت وارد شدن ضربه، تحریک می‌شوند. وظیفه سنسور ایربگ این است که در برابر فشارهای لحظه‌ای وارد شده به خودرو واکنش نشان دهد. همان‌گونه که انتظار می‌رود درفشارهای بالا باعث باز شدن ایربگ پرده‌ای می‌شود. این سنسورها دو دسته‌اند:
یک سنسوردر ستون که با پارت نامبر #۹۵۹۲۰-۲B000
یک سنسور هم روی شاسی یا سینی فن جلو با پارت نامبر #۹۵۹۳۰-۳L100.

سنسور ایربگ پرده‌ای جنسیس سدان 2015-2009

سنسور ایربگ پرده‌ای جنسیس سدان ۲۰۱۵-۲۰۰۹

ماژول کنترول ایربگ

از طریق فرمانی که سنسور به ماژول کنترل ایربگ ( airbag module control ) می‌ دهد باعث فعال شدن ایربگ می‌شود. سیستم عملکرد ایربگ ها درون خودروهای متفاوت از طریق این قطعه می‌باشد. این قطعه درون خودرو قرار گرفته و وظیفه اش دادن فرمان به ایربگ های خودرو است.

ماژول جنسیس

ماژول جنسیس

سخن آخر

در این مقاله هر آن چه در مورد ایربگ پرده‌ای جنسیس سدان ۲۰۱۵-۲۰۰۹ باید می دانستید را به شما توضیح دادیم. همکاران ما در وب‌سایت کیا یدکی با ارائه این قطعات به صورت نو و استوک با بهترین قیمت ها سعی در جلب رضایت شما دارند . جهت خرید این قطعات با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید. ضمناً شما می‌توانید با مراجعه به صفحات ما در اینستاگرام و تلگرام از خدمات ما در صفحات اجتماعی بهره جویید.

عضویت در خبرنامه ما

اولین نفری باشید که از تخفیفات مطلع می شوید

ضمانت کیفیت و اصالت قطعات

ارسال سریع به تمام کشور

سهولت در خرید محصولات

درگاه پرداخت امن اینترنتی